nedelja, 26. januar 2014

DIY -> razvajajmo stopala

Pozimi se vsi soočamo s suho kožo. Pa naj bo to na obrazu, ustnicah, ali kar po celem telesu. Moje ustnice so izsušene celo leto, prav tako stopala. 

Ustnice sem si že dobro "pozdravila" s pilingom, ki sem ga sama naredila in super balzamu od Extravaganje.
Vse skupaj sem vam že opisala in predstavila tukaj.

Danes pa imam za vas super nego za stopala. Mislim, da ni potrebno da je koža na stopalih izsušena, vseeno potrebujejo dobro nego in razvajanje.

Ker sem poskusila že kar nekaj krem, sem se odločila narediti kar svojo.

Uporabila sem:
-> med
-> sol
-> kis
-> eterično olje sivke
-> vazelin


Med sem prvo postavila nad parno kopel, da je postal malo bolj tekoč da sem ga lahko zmešala z ostalimi sestavinami. Nato sem v malo večjem kozarčku, v tem primeru kozarcu za vlaganje, vse skupaj dobro zmešala. Prvo med, sol in kis. Nato sem dodala še žličko vazelina in na koncu par kapljic eteričnega olja sivke.

Zakaj ravno te sestavine?
Kis zmehča kožo, sol odstrani odmrlo kožo, med jo pa navlaži. Vazelin sem dodala le zaradi tega ker sem imela še čisto malo medu, da se mi je količina med seboj ujemala. Saj sem dodala vsega enako.
In sivka? Vonj. Meni sivka lepo diši, poleg tega da je zelo dobra proti glavobolu, nespečnosti, stresu, ... Ni boljše kot sivko uporabljati zvečer pred spanjem za dobro pomiritev duha in sproščenost.
Poleg vsega tega ima sivka zelo veliko plusov, je naravni antiseptik, antidepresiv, pomirjevalo in antibiotik.

Vse skupaj pride kar tekoče, tako da se z lahkoto namaže na noge. Sama dam potem čez bombažne nogavičke in pod kouter. Naslednji dan so stopala lepo mehka in negovana.


Lahko daste tudi navadno vrečko in nato bombažne nogavičke. Tako nogavičke ne bodo vpile kreme in bodo stopala še zjutraj zelo navlažena.

In še vazelin.
Sama uporabljam kar tega od Balee, saj se mi zdijo njihovi izdelki že nasploh zelo dobri in kakovostni. In za tistih nekaj centov ( če se ne motim, vazelin stane okoli 1,50€) mi je izdelek resnično super.
Uporabljam ga za ustnice, obnohtno kožico, za suho kožo na komolcih in pa tudi stopala. Včasih si jih namažem samo z vazelinom in resnično dobro učinkuje.
125ml posodica je edino malo prevelika za v torbico, vendar se da malo vazelina v kakšno drugo, manjšo luškano posodico in ga lahko vzamete sabo kamor želite.


Kaj pa ve uporabljate za nego stopal?

Ni komentarjev:

Objavite komentar