sreda, 15. januar 2014

CHANVRAK zobna pasta

Ko sem konec decembra med sprehodom po stari Ljubljani, videla v eni od stranskih uličic napis Extravaganja se je kljub meglenemu dne na mojem obrazu narisal ogromen nasmeh.
Majhna trgovinica, ki skriva prave zaklade.
Oči so mi hitro preletele že znane izdelke. Po premisleku sem se odločila za balzam za ustnice in zobno pasto. 
Pred časom sem uporabljala tudi kremo za obraz, vendar se mi trenutno zdi malo preveč, saj je moja koža zadnje čase bolj mastna oz ponoči izsušena. Počakam na ta pravo zimo in grem iskat tudi kremo.

Balzam za ustnice sem na kratko opisala v katerem sem naredila piling za ustnice in je bil balzam popolna nega po tem.


Danes pa vam bom povedala malo več o zobni pasti.
Ko sem na svojo curaprox ščetko prvič nanesla CHANVRAK zobno pasto, sem takoj dobila potrditev da gre za naraven izdelek. Glineno zelena barva, brez vonja. 
Pri prvem stiku z njo sem mislila, da bom bruhala. Če rečem, da je okus ogaben je to še premili izraz za resničen okus. Vendar sem že po prvem pranju v ustih imela drugačen, boljši občutek. Prvih nekaj dni sem jo uporabljala za vsako drugo pranje, da sem se lažje navadila na okus. Vmes sem uporabljala Parodontax.
Ker imam težave s krvavečimi dlesni, rada poskusim neki novega v upanju da bo pomagalo.
Pri tej zobni pasti mi je bilo všeč, da v ustih ne pušča tistega okusa še dolgo po pranju zob. Saj sem si s tem okusom ponavadi čisto pokvarila zajtrk, že tako neokusen smoothie pa je postal naravnost ogaben. 
Torej, pri tej zobni pasti tega ni in lahko takoj po pranju brez problema jemo.



Glavni sestavini CHANVRAK zobne paste sta konopljino olje in zelena glina, ki je posošena na soncu. 
Fine sestavine zagotavljajo popolno ustno higieno ter antimikrobno zaščito. Zelo dobro preprečuje krvavenje dlesni in je zelo primerna za kadilce.

Sestavine, ki so omenjene na zobni pasti:
dicalcium phosphate, aqua, glycerin, sorbitol, illite (clay), xylitol, silica, lauryl glucoside, xanthan gum, sodium benzoate, cannabis sativa

Zobna pasta ima tudi BDIH certifikat.

Ne glede na ogaben okus, ki sem se ga sedaj že navadila mi je CHANVRAK zobna pasta zelo všeč. Mislim, da bo od zdaj naprej vedno na mojem seznamu nujnih higienskih produktov.
Najbolj sem bila zadovoljna, ker se je že po skoraj treh tednih stanje mojih desnih lepo spremenilo. Presenetila me je pa tudi zato, ker odkar jo uporabljam nikoli nimam tistega kosmatega občutka na zobeh. Po pranju in tekom dneva imam ves čas občutek lepih in čistih zob, kar na žalost pri drugih zobnih pastah nisem imela.

Cena: 8,25€
Militraža: 100ml 
(zobne paste so ponavadi 75ml, ali celo manj)




Zobno pasto CHANVRAK lahko naročite preko spletne trgovine Hannah biz
ali se oglasite v trgovinici EXTRAVAGANJA
Vidovdanska 2, 1000 Ljubljana

Ni komentarjev:

Objavite komentar