četrtek, 5. maj 2016

Dnevna izbira - make up

Sem dekle, ki je rado urejeno. Sicer obožujem dneve, ko mi za dobro jutro ni treba prvo nanesti make upa, kadar lahko naredim palmico na vrh glave in takšna hodim po stanovanju. Ker pa moja služba zahteva od mene urejenost, je make up tisti s katerim v kopalnici začnem dan.

Že od vsega začetka rada izbiram poceni izdelke, saj jih na dolgi rok porabim resnično veliko in mi je kar malo škoda zapravljati za predrage stvari.

Tako, v moji toaletki najdete večinoma stvari Essence, Catrice in Bell HYPOAllergenic.


Podlaga:
L´oreal infallible mattifying primer
Bell HYPOAllergenic podlaga proti rdečici
Catrice all matt puder (010)
Čopič:
Ebelin


 Puder v kamnu:
Essence all about mattfixing
Lička:
Essence rdečilo za lička (100)
Obrvi:
Essence komplet za obrvi
Čopiča:
L´occitane
Barbara Hofmann


Trepalnice:
Bell HYPOAllergenic maskara za goste trepalnice
Essence maskara forbidden volume
Bell HYPOAllergenic tekoče črtalo za oči (10)



Ni komentarjev:

Objavite komentar