četrtek, 12. maj 2016

Srečanje z Viki

Sama sem obrvi vedno skrivala za očali. Ker sem resnično slabovidna, sem si jih brez očal težko uredila sama. Z obiskom kozmetičnega salona sem pa vedno odlašala. Tako moje obrvi v tem letu še niso obiskale strokovnjakinjo, da bi jih uredila.

Ker so bile sedaj moje obrvi že resnično v zelo slabem oziroma zelo zaraščenem stanju, sva se s prijateljico odločile obiskati Viki´s Place. Po Ljubljani se že nekaj časa govori, da je Viki pač najboljša v tem. No, in ker si je s prijateljico za kaj takšnega lažje vzeti čas sva se tako namesto na kavo, odpravile kar k njej v salon.

Salon se nahaja pod Maxijem v samem centru Ljubljane, no ... kaj sploh razlagam! Kdo pa ne pozna Viki?!

Obrvi odlikuje po tehniki Anastasia Beverly Hills.
Kaj je meni pri tem najbolj všeč?
Vosek! Oblikovanje obrvi s pinceto me je resnično zelo bolelo! Saj ne, da bi imela nizek prag bolečine. Vendar mi je bilo pri tem res malo težko.

Tako, da je bilo moje navdušenje še večje! Ko pa sem se pogledala v ogledalo pa ... Oh!

Ta obisk se definitivno ni zgodil prvič in zadnjič!

Tako, bom tudi brez make upa bolj samozavestna in obrvi kazala z resničnim ponosom!

In ja, Viki resnično obvlada! 




Punce!
Do sobote 14.5. ima Viki akcijo 1+1 za prijateljice!

Ni komentarjev:

Objavite komentar