četrtek, 31. marec 2016

Kup roza listkov

Ob 16.00 se odjavim v službi. Hitim. Nik me pobere kar pred Unionu. 
Hitiva na sestanek za moje rojstno dnevno darilo, Nik je super!
Še k zdravnici po vse te "vitaminčke", alergija na mojega Hallčeka je res nekaj najbolj groznega.
Že doma.
Nik spi.
In jaz?

Končno!
Usedem se za računalnik kjer me čaka že tisoč listkov, ki sem jih uspela napisati v teh dneh, ko me je čas enostavno preveč preganjal. To da sem uspela celo spati po 5 ur na noč je res nekaj neverjetnega.

Torej.
Kup listkov.

Speči maffine.
Barbi in en ogromen srček!
Romana in en ogromen srček!
TeaToa!
Naroči se pri zobozdravniku, na alergijske teste, da zveš kar že itak veš in ...
Nov telefon! Ja!
Dve leti nazaj sem si za rojstni dan podarila Nexus5, tokrat rabim nekaj kar ima malenkost več prostora. Vsaj eno sobo več! Ali dve!

In za konec:
Zara wishlist!
Oh! Gor so samo 3 stvari! Samo 3! Samo 3!

In še enkrat:
speči maffine!

No, pogledam še en del Chasing life, v tem času mi bo pralni stroj javil, da je svoje delo naredil, jaz ga moram samo dokončati in se bom lahko prestavila v posteljo. Kjer me na nočni omarici že čaka Prvič resnično srečna.
Zadnji del! Oh! Kaj me bo pa potem čakalo?

Narcise.

Nik še vedno spi.

Mikrovalovna piska!
Čoooookolinoooo prihajam! Za dušo ...


Ni komentarjev:

Objavite komentar