sobota, 26. marec 2016

Uradni začetek pomladi

Včeraj se je zame uradno začel prvi pomladni dan.
Zakaj?

Kljub temu, da sem All starke in usnjeno jakno nosila celo zimo je zame uradni začetek pomladi, ko se začne Odprta kuhna. Res sem navdušena nad vsemi tistimi "štanti" dobre hrane, ljudi, ki se na vsakem koraku smejijo, družijo. Dan tako hitro postane brez skrbi. Vsak petek imam tako v mislih le, kako mi bo uspelo priti kaj dobrega pojesti. Za dve leti živim za te petke. 

Tako sem tudi včeraj zjutraj vstala z eno mislijo. 
Namaste zavitek!

Pred službo se mi je res uspelo postaviti v vrsto in nestrpno čakati na nekaj dobrega.
Gužva me sploh ni presenetila. Mislim, da večina Ljubljančanov in ljudi iz okoliških krajev dobesedno živi za te petke. Včeraj je bilo sicer še bolj hladno, vendar se ljudje niso sekirali. Stopnice so bile polne! In polne bojo vse do oktobra oziroma, do konca tega čudovitega druženja!

Oh, kako obožujem Odprto kuhno!


Kuhna, se vidimo spet v petek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar