sreda, 9. marec 2016

15 DNI HRANE ZA SABO: TRETJI DAN

Današnji dan sem poimenovala kar ZELEN. 
V Ljubljani imamo sivo nebo že kar nekaj dni, temu sem se danes uspešno uprla. Za dobro jutro sem na noge dala kar bež all starke, priznam da me je zazeblo še preden sem prišla do službe. Pa kaj! Poleg se oblekla še kavbojke in bež majčko z bež jopico. Vse skupaj pa poživila z rožasto rutico in tokrat celo mojimi nude očali. Uspešno v siv dan! 

Za današnji zajtrk je bil spet zelen smoothie ter nekakšna mešanica jogurta, jabolk in kivija z nekimi dodatki bi so bolj kot na kaj okusnega spominjali na bruhce. Vse skupaj se na žalost ni dalo rešiti tako da je romalo v wc školjko.

Sem pa zato pohitela domov ter si naredila res dobro kosilo.
Kot sem že rekla sem danes jedla vse zeleno. Tako sem v trgovini kupila eno bučko, grah in pa por. Riževe špagete brez glutena sem imela še doma. To, da jih dejansko kupujem na zalogo je samo zaradi tega ker mi noro ustrezajo! 

Zelenjavo sem popražila, špagete dala za sedem minut v vrelo vodo. Vse skupaj zmešala, dodala še malo masla, soli in popra in je!
Kosilo za danes in jutri.

Po želji po vrhu naribamo še malo sira ter dodamo sezam.

Potrebujemo:
riževe špagete
bučke
por
grah
maslo
sol
poper
sir
sezam

Vse skupaj bi lahko naredili tudi z sojino omako ali namesto "navadnega" masla uporabili kokosovo. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar