četrtek, 10. marec 2016

15 DNI HRANE ZA SABO: ČETRTI DAN

V Ljubljani se je danes z nami poigraval sonček! Končno!
Ljudje so čez center šli z nasmehom, se ustavili in pogovarjali, občudovali Ljubljano v sončnih dneh, ko je najlepša.

Glede na to, da imam tudi iz stanovanja čudovit razgled na Šmarno goro sem danes kosilo pojedla kar doma. Tako je bila moja današnja hrana za sabo le banana in pa pomarančni sok, za zraven.

Kosila sem zelene testenine od včeraj. Ponavadi si jih vedno pripravim vsaj za dva dni, res jih obožujem! Sploh te zelene, bučke in grah so pri meni ena izmed top sestavin za testenine. Na srečo se zelenjava tudi ne pokvari tako hitro, tako da testenine v hladilniku zdržijo vsaj tri dni. Kar je pri mojem delovnem času resnično super.

Kaj je bila pa danes vaša hrana za sabo? 







Ni komentarjev:

Objavite komentar