torek, 8. marec 2016

15 DNI HRANE ZA SABO: DRUGI DAN

Priznam, tudi danes sem si privoščila mojo "zajtrk mešanico". In ja! Z istimi sestavinami! Oh! Še sreča mi je sedaj borovnic zmanjkalo, bom imela izgovor zamenjavi sestavine.

Poleg tega, sem si nesla zraven še zelen smoothie.

Vanj sem vmešala:
špinačo
kumaro
kivi
jabolko
ovsene kosmiče
lanena semena
spirulino
vodo

Zelen smoothie je nekaj kaj z veseljem pijem vsako jutro. Vsaj tukaj tudi z veseljem menjam sestavine. Vanj dam vedno nekaj zelene zelenjave ter jabolka, z ovsenimi kosmiči se pa tudi tekstura spremeni in pride vse skupaj bolj gosto. Ravno prav za zajtrk.

Ponavadi ne razmišljam ravno kaj bom zmešala. Odprem hladilnik pa je! Malo sadja, malo zelenjave, kakšna semena, oreščke, ...

S pravilnimi sestavinami lahko vsak zase doseže, da ga takšen smoothie vsaj malo nasiti. Tako je lažje zdržati do pravega zajtrka, ki si ga jaz v službi ponavadi privoščim okoli desete ure zjutraj.

Pri smoothijih je super tudi to, da so hitro narejeni. Sama resnično nisem jutranji tip. Sedaj pa sem se navadila, da sestavine hitro "vržem" v lonček, dam blendat ter se oblečem. V tistem času pa je smoothie gotov.

Super, a ne? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar