ponedeljek, 7. marec 2016

15 DNI HRANE ZA SABO: PRVI DAN

Ker se je moj dan začel z dopoldansko izmeno, sem si za zajtrk sabo nesla kar mojo najljubšo mešanico. V navaden jogurt sem zmešala zmrznjene maline ter lanena semena, uporabila sem nov Delimanov blender, ter vse preblendala. Na koncu sem dodala še chia semena.

To mešanico si pripravim že zvečer, ter čez noč dam v hladilnik da se chia semena dobro "namočijo". Saj so tako tudi lažje prebavljiva saj nase ne vežejo dodatne vode iz prebavil. Pa tudi jogurtu dajo drugačno teksturo, tako vse skupaj postane bolj gosto.

Zjutraj tako samo dodam borovnice ter čokoladne granole in že je zajtrk pripravljen! 

Mešanico si tako lahko pripravite čisto po svojem okusu. Lahko dodate katerikoli sadež, tudi kakšna semena ali oreščke, domače granole ali le granole drugačnega okusa. Morda namesto navadnega jogurta grški ali kozji?

Sama trenutno najraje uporabljam Sante chocolate Granola, saj še zbiram recepte kako jih bi najbolje naredila sama. Sicer pa moram priznati, da mi ti čokoladni koščki vmes zelo odgovarjajo in tako lahko majo "goljufam", ker čez dan več ne jem sladkarij.

Tako mi ta mešanica zaenkrat zelo ustreza.

Potrebujemo:
jogurt
zmrznjene maline
borovnice
čokoladne granole
chia semena
lanena semena


 Pomembno je tudi, da daste zajtrk v kakšno luškano posodico. Saj boste tako še z večjim veseljem načrtovali svoj naslednji obrok.

Posodici sem za cca 3€ kupila v Hipermarketu Mercator. Všeč mi je ker se zapreta na navoj, tako ni bojazni da bi se mi vsebina razlila po torbici pa tudi en liter prostora, kolikor gre noter je ravno prava količina za razvajanje brbončic na delovnem mestu.



Kaj ste pa ve nesle sabo?

Ni komentarjev:

Objavite komentar