nedelja, 06. marec 2016

Izziv: 15 DNI HRANE ZA SABO

"Budilka mi zvoni že tretjič, dremež na pet minut, zvoni četrtič. Če nočem zamuditi trolo moram res takoj vstati. Ok! V kopalnici rabim petnajst minut, dnevni make up mam v nulo naštudiran. Pet minut pa sem oblečena. Ključe od trgovine imam kar v žepu bunde. Oh ja, dežnik! Letim na trolo. 
Zajtrk? Oh, še sreča da mi je Mercator na poti. Mercator? Hiperštročko, žvečilne gumije, čokoladno mleko in že sem pripravljena na službo."

Se tudi ve najdete v tem zapisu? 

Tako je z mano vsak dan. Ko pridem domov pa še na hitro neko kosilo, najraje kar kaj pogretega ali pa le kakšno jajčko in kos kruha. 

Seveda pa pri tej hrani tudi počutje ni najboljše. Zaprtje, zaspanost, hitra utrujenost.

Glede na vso situacijo sem se tako odločila za super izziv!

15 DNI HRANE ZA SABO

Namen tega izziva je, da si vso hrano za službo, fax,...pripravimo doma. Tako bomo prisiljeni k temu, da bomo razmišljali o tem kaj bomo pojedli. Poleg tega pa se bomo izognili prekomernemu nakupovanju ter nezdravi prehrani.

Ste z mano?

Sama bom z vami vsak dan delila mojo "hrano za sabo", z veseljem mi pa lahko tudi sami pošljete kakšen recept ali slikico vaše "hrane za sabo".


Več že jutri!

Ni komentarjev:

Objavite komentar