torek, 15. marec 2016

15 DNI HRANE ZA SABO: PETI DAN

Po tem, ko sem v službi vsak dan popila kakšen liter čokoladnega mleka sem ugotovila, da se zaradi tega počutim le še bolj napihnjeno. Tako sem se odločila, da se mleku in mlečnim izdelkom za nekaj časa odpovem. Samo tako bom tudi ugotovila. če so za mojo napihnjenost resnično vzrok mlečni izdelki.

Ok, priznam! Za začetek še malo goljufam. Jogurtu se pač ne morem odpovedati.
Imate kakšen nasvet?

Ker pa že od malega obožujem mlečne izdelke, sem tokrat recept za mlečni riž malo spremenila.

No, recept za riževo mleko ki ga imam napisanega v zvezku med recepti je:
5 dl mleka
200g riža
2 ščepca soli
75g sladkorja

Ker sem izločila mleko in še sladkor, je moj recept sedaj takšen:
5dl riževega mleka/vode
200g riža
2 ščepca soli
1 zvrhana žlička medu
2 žlički 100% kakava
pest zmrznjenih malin


Riževega mleka in vode sem dala pol pol, kolikor je po receptu. S ščepcem soli sem nato to prevrela ter za približno 20 minut na zmanjšanem ognju dodala še riž. Proti koncu kuhanja sem dodala še med, kakav ter zmrznjene maline.

Počakala, da se ohladi ter dala nekaj v posodico "za zraven", nekaj pa seveda pojedla kar zdaj.

Super, a ne?




Ni komentarjev:

Objavite komentar