sreda, 16. marec 2016

Tokratna izbira: BELL HYPOAllergenic

"Hipoalergena kozmetika je posebna skupina kozmetičnih izdelkov, pri katerih sestava, formulacija in način priprave zmanjšujejo nevarnosti alergičnih reakcij, hkrati pa dosegajo popoln kozmetični učinek. Takšni izdelki so običajno brez vonja in brez aditivov nepotrebnih surovin.
Hipoalergenski izdelki se posebej priporočajo ljudem, ki imajo občutljivo in razdražljivo kožo ter občutljive oči.
BELL HYPOAllergenic dekorativna kozmetika je posebna linija znamke Bell Cosmetics, razvita in testirana pod skrbnim nadzorom dermatologov in oftalmologov. Vsebuje visoko kakovostne izdelke za obraz, oči, usta in nohte, ki ne vsebujejo dišav."
Povzeto po bodizenska.si, kjer vam je kozmetika na voljo za nakup.

Se najdete v tem zapisu?
Jaz sem se.

Nosim očala, moje oči so zelo občutljive. Kožo mojega obraza bi opisala kot mešano, vendar je v zimskih dneh zelo pod vplivi sivega vremena. Kar hitro postane suha in potrebuje dodatno nego.
Ob večernem čiščenju zna zategovati in pokazati, da je le umivanje z mlačno vodo in gelom za čiščenje obraza pač premalo. Ko nanesem še dobro kremo se stanje normalizira.
Zato bi koži rada nudila kar največ. Saj je slabo počutje nas samih kar hitro vidno tudi na koži.

To kozmetiko spremljam že nekaj časa, izdelke, ki sem jih izbrala za prvič so bili tako skrbno načrtovani.

- CC krema (01 porcelain)
- maskara za GOSTE TREPALNICE
- tekoče črtalo za oči (številka 01)
- lak za nohte FRENCH (številki 01 in 05)
- sijaj za ustnice ( številka 04)


Ni komentarjev:

Objavite komentar