četrtek, 30. april 2015

Romantični maraton

Ker mi je ta teden malo zagodlo zdravje, in sem namesto skakanja po lužah ali nastavljanja sončku obležala doma, sem se odločila za filmski maraton. 
Tokrat so prevladali romantični filmi.

Vse skupaj se je začelo z že tako znanim in opevanim filmom Fifty shades of Grey, vendar tega filma na mojem seznamu ni. 
Zakaj ne? 
Preprosto. 
Knjige sem požrla le v nekaj dneh, preprosto jih  nisem mogla nehati brati. Zgodba me je prevzela, čeprav je bila vsaka knjiga malo slabša. Zadnji tretji del pa res, cukr v žilo.
Ko sem že pričakovala vau efekt celotnega filma, me je že na začetku razočaral glavni igralec. Moj Christian definitivno ni izgledal tako slabo.
Roko na srce, res ne vem kateri igralec bi bil dovolj dober da bi zadovoljil vse ženske, ki smo vzdihovale ob vseh pocukranih stvareh v tej zgodbi.

Seznam sestavlja 15 filmov, naslovi niso napisani po kakšnem kriteriju, najboljšega, najslabšega. Popolnoma spontano. Verjamem, da bi se kar hitro našel še kakšen film ki mu bi lahko dali titulo najboljšega.

Zaenkrat je moj seznam takšen:



Kateri je pa vaš najljubši? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar