ponedeljek, 20. april 2015

Kulinarično razvajanje po moje

Te dni sem po dolgem času kuhovnico vrtela jaz. Res obožujem kuhanje in preizkušanje novih sestavin. No, edina žalost pri vsem tem je da najina mini kuhinja ne premore pomivalnega stroja. Gora posode na koncu je kar mučna za ščistit. Ampak ok, je pa toliko bolje potem kaj dobrega pojest.

Tokrat sem iz super dobre sladice naredila kar glavno jed. 
Rižev narastek s čokolado se je spremenil v rižev narastek z bučkami.
Nič težjega, namesto gore sladkorja sem dodala le vnaprej skuhane naribane bučke.
Narastek sem postregla s piščancem, in omako iz česna ter peteršilja. In tisti vonj peteršilja, mmmm obožujem ga! In za piko na I, paradižnikova solata s Kocbekovim bučnim oljem, vsak okna na steržaj, sonček ki sije na mizico. Mmmm ja, pomlad in poletje sta moja letna časa. In najina "nova" jedilnica je ob sončnih dneh še toliko lepša.

V sredo speeet kuham.
Tokrat bom poleg bučk dodala še nariban korenček ter koščke piščančjega mesa. Ali pa ne. Sezona špargljev je, njaami!


Ni komentarjev:

Objavite komentar