petek, 17. april 2015

Daaaanašnja!

Peeetek, tisti petek ko lahko rečem "viiiiikend", prost vikend!

Zajtrk na Odprti kuhni se je kar hitro končal v Cacaotu na kavici. Dež naju je pregnal, da bi poleg SURFoodovega Sladkega ajdovca in Jezerškovga šmorna preizkusili še kaj. Obilnemu zajtrku je sledilo izogibanje dežnim kapljicam. Najine brbončice in predvsem trebuščka, sta tako odšla domov lačna.
Nič zato. Mercatorjeve polne poličke so mi kar hitro dale idejo za super kosilo. In ja, kuhala sem jaz.

Ker obožujem rižev narastek, sem se ga tokrat lotila malo drugače. Namesto vanili sladkorja in navadnega sladkorja sem dodala le naribane bučke. Poleg popekla malo piščančka s česnom in peteršiljem in wooola, super kosilo je bilo narejeno!
Bratec pohvalil.

Recept?
U izi, pokažem kmalu.

In zdaj?
Petek, sobota, nedelja.

Izbere je kar nekaj.
Muffi v Kompleksu ali TOPu?
Festival čokolade v Radovljici?
Flancat na Rožniku?





Ni komentarjev:

Objavite komentar