sreda, 18. februar 2015

Kako izgledajo moji nohti po skoraj dveh letih uporabe Depend GelLacka? Na kratko, uničeni!

Nohte si lakiram že iz osnovne šole in dejansko ne mine dneva, da ne bi bili na lakirani. Naravni nohti mi niso všeč, zato večinoma posegam po temnih odtenkih. Depend GelLack je bil tako zame popolna rešitev, saj se navadni laki kar hitro okrušijo. GelLack mi je pa držal tudi do tri tedne.

Priznam, GelLacka si nisem odstranjevala vedno tako kot bi bilo treba. Včasih, ko se mi je gel začel ob straneh nohta luščit sem si ga dejansko potegnila iz nohta. Tako je z gelom odšel še del že tako poškodovane povrhnjice nohta. Po nekem času so tako nohti postali boleči, rdeči, mehki in zelo hitro lomljivi.

Tako sem se odločila, da si vzamem premor od GelLacka. Za začetek sem si kupila podlak za okrepitev in utrditev nohtov znamke Broadway.
Lak vsebuje izvlečke česna in vitamina E.
Česen je zaradi njegovih zdravilnih, hranilnih in aromatskih lastnosti spada med neprecenljive rastline. Poleg oligoelementov in mineralnih snovi vsebuje tudi vitamine C, B1, B2 in PP. Česen drugače pomaga tudi pri revmatskih bolečinah, bronhitisu, črevesnim glistam, vročini in visokemu krvnemu pritisku.
Vitamin E kot "lovilec prostih radikalov" ščiti kožo pred prezgodnjim staranjem.Izboljša naravno zaščito kože ter preprečuje izsušenost in hrapavost. Deluje protivnetno.
Lak je brez neprijetnega vonja, se hitro posuši in nohtu da rahel sijaj oziroma lep naraven videz.

Lak uporabljam že dva tedna in v tem času lahko rečem, da so moji nohti kot novi.
Ob vsako dnevnem lakiranju nohtov, uporabi kreme za roke 48 ter občasni uporabi ognjičeve kreme se zelo lepo pozna razlika. Povrhnjica nohtov več ni boleča na otip. 
Nohte si vsak večer pred uporabi laka tudi narahlo popilim, saj se tako izognem dodatnemu lomljenju in "bolan" noht vedno znova skrajšam, da pridem čim prej do zdravega.

Mislim, da so urejeni nohti obraz vsake osebe. Urejene in lepe roke opazim pri vsaki osebi. Tako se tudi sama trudim imeti kar seda urejene roke in nohte.



Ni komentarjev:

Objavite komentar