sreda, 5. november 2014

Wishlist Alexander Wang x H&M

Jutri, jutri, jutri!  
Kolekcija Alexander Wang x H&M!

Kolekcija s športnim predihom mi je všeč, ker je preprosto nosljiva. Zame, ki so petke bolj zlo kot nuja pri vsakdanjih outfitih. All starke so še vedno zakon. Navdušenje seveda je, saj me je kar nekaj kosov prepričalo v razmislek za nakup. Saj veste kako to gre, neuporabnih in "precenjenih" kosov v svoji omari ne rabim. Takšnih, ko so plod zgrešenega nakupa je še sedaj več kot dovolj.

Zaenkrat se v mojih mislih pojavljata dva fina kosa.

Ker imam rada udobje, padajoče stvari in seveda lahkotne temne kombinacije je ena izmed izbir t-shirt oblekca. Z lahkoto jo bi kombinirala na usnjene pajkice ali hlače, ki so stalnica pri mojih dnevnih outfitih. Dodaten plus tega je, da bi oblekco lahko nosila za v službo ali za pohajkovanje po mestu.

Druga izbira je kratek puloverček v dneh barvah, sivi in črni. Ne vem, kateri mi bolj ustreza. Čeprav se moje misli nagibajo k sivemu. Bil bi super kombinacija na visoko usnjene krilo, ki ga nosim na all starke ali sexi petke.

Kateri kos iz te super kolekcije ste pa ve izbrale? 



T-shirt oblekca 49.90
Kratek puloverček 49.90

Ni komentarjev:

Objavite komentar