sobota, 9. avgust 2014

Priznam

... obsedena sem z geli za prhanje. Kremami. Olji. Verjetno že od nekdaj. Iz trgovine pač ne grem z vsaj enim dišečim produktom. Zakaj pa ne?
Teden ima 7 dni, torej jih vsaj 7 more bit na polički tuša. Še sreča, da nimam banje. Potem bi morala še razne kopeli kupovat.

Všeč so mi takšna, ki dišijo. Različno. Po vaniliji, sivki, pičkotih, morju, ...
In po katerih po tušeranju diši vsa kopalnica.
Pri nakupu ne gledam na znamko in ceno, preprosto vzamem kar mi je všeč.

Včasih sem razočarana nad nakupom, ponavadi ne. Najraje kupujem znamke, ki sem jih že preizkusila.
Navdušena sem nad DMjovo znamko Balea, saj za to ceno ponuja zelo veliko. Skoraj vedno ko zavijem v DM imajo kakšen nov vonj in že grem cisto vesela iz trgovine. s še enim novim gelom.

Že nekaj čase se tudi zelo navdušujem nad Afrodito, Jojobin oljni gel za prhanje je stalnica pri meni že kar nekaj časa. Niti ga ne želim zamenjati, saj je za mokro britje pod prho super produkt s super ceno seveda poleg tega da diši zelo omamno.


Ni komentarjev:

Objavite komentar