ponedeljek, 8. september 2014

Inspiration: Leather skirt

Načeloma nimam nekega stila, ki bi se ga držala. Rada se oblečem udobno, bratov pulover mi je še posebej všeč. Tako velik in topel je. Sploh v teh dneh, ko tako ne veš ali je vreme bolj primerno za kratke hlače ali za kombinezon. Baggy hlače bi z veseljem nosila ves čas. Saj se dobro podajo na petke in superge. Pa vendar to na žalost ni mogoče.

Moja letošnja barva je definitivno črna, črna in črna.

Že nekaj časa pa svoj vsakdanji outfet rada popestrim s kakšnem usnjenim dodatkom. Najsi bodo to pajkice, majčka ali pa le jaknica.
Pred dnevi sem čisto nehote zavila v eno od meni ljubih trgovin. Saj veste, tistih 15 minut, ko ti ostane še do začetka službe. In glej ga zlomka, usnjeno krilo! Saj ne, da sem takšna krila že nekaj časa gledala. Vendar se mi je cena vedno zdela previsoka, sploh zato ker vem koliko krat ga bom nosila. Mogoče trikrat.
No, tukaj so ga imeli kar dobro znižanega. Številka sicer malo visoka, pa se nisem pustila motiti. In tako sem iz trgovine odšla lažja za 7,95€ in seveda dosti srečnejša.

Pokažem v naslednjih dneh ;)




Ni komentarjev:

Objavite komentar