nedelja, 27. julij 2014

V preteklem tednu ...

... sem kratke hlače zamenjala za dolge. To vreme mi gre že kar malo, malo več na živce. No, sem še ena ki jamra okoli tega. Nič ne rečem, dež me zvečer prav pomirja. Tisti zvok ko padejo kaplje na okensko poličko mi je še posebej všeč.

Spet sem začela odštevati dni do morja.
27!
Res je, 9dni sem že izkoristila v juniju, 7 jih bom pa še v avgustu. "Prvi" dopust sva s fantom raziskovala lepote naše obale. Apartma v samem centru Pirana, le korak stran od Prvomajsksega trga, je bil naravnost čudovit. Ozke ulice, stare stavbe in seveda Tartinijev trg, ja Piran je resnično čudovit. Plaže so sicer tako, tako ... pa naju niti to ni zmotilo, usedla sva se v avto in odpeljala drugam. Izola. Seča, kjer sva ob veseljem namakanju opazovala tudi kajtarje. Bilo jih je kar nekaj. Eni so se učili, drugi že veselo jezdili valove. Oboji pa so bili seveda prava paša za oči.
No, najin dopust se je končal res zelo hitro. Najbolj pogrešam jutranje kavice na Tartinijevem trgu. Takrat sva si ponavadi vzela čas za wi-fi in prečekirala vse novice in seveda facebook.

Sedaj me čaka Krk. En teden družinskega morja. To je ponavadi tisti en teden, ko smo vsi veseli da smo končno spet nekaj časa skupaj in se skregamo zgolj enkrat na dan. Super, a ne?

Na Krk me vežejo lepi spomini.
V osnovni šoli smo s prijateljicami šle dvakrat v kolonijo v Punat. Dva tedna norenja. Ohhh kje so tisti časi.
Prva ljubezen.
Kazenska telovadba ob 7ih zjutraj pred pavilijonom, rdeča lička od sramu ker so nas opazovali vsi fantje. Igre, druženje, plaža, izleti.
Spomini, ki ostanejo za vedno.

Letos bomo letovali v Njivicah. Tam sem bila enkrat, za par dni pri prijateljici, ki ima tam apartma. Tako, da mesta ne poznam najbolje. Ga bom pa z veseljem raziskala.

In seveda en dan. Vsaj en dan, Baške.
Tista plaža in pogled v neskončnost sta preprosto čudovita.


1 komentar: