četrtek, 20. marec 2014

Ta super sreda

Včerajšnji sončen dan sem zelo dobro izkoristila in odenem otvorila sezono rolanja.
Iz Fužin do Zooja in nazaj sem naredila približno 14km in za to porabila približno 1uro in 10minut.

Vmes sem si seveda vzela par minutk za uživanje. 
Hiter sprehod čez živalski vrt, pri slonu se vedno ustavim in ga par minutk opazujem. Ta žival mi je že od nekdaj zelo všeč. Opice so se hladile kar z vodo iz plastične flaše od Radenske. Žirafe se niso pustile motiti med malico. 
Še par minutk na viseči mreži in že odhitela nazaj na svoje delovno mesto.

V mesto se je trlo ljudi. Nekateri zadekani do onemoglosti spet drugi že v poleti odpravi. Mislim, da dobi Ljubljana s tem sončkom in toplim vremenom čisto drugačno energijo in podobo.

Komaj čakam, da pride spet kakšen dan, ki ga bom lahko maksimalno izkoristila in spet aktivirala moje rolarje.









Ni komentarjev:

Objavite komentar