sreda, 8. januar 2014

Smoothie za začetek dneva

Zadnje čase je ena izmed mojih dnevnih rutih jutranji smoothie. Ugotovila sem, da mi srkanje smoothia veliko bolj odgovarja kot kakšen kos kruha z nutello. Včasih si ga naredim dovolj da ga srkam celi dan. Preprosto nalijem v malo večje flaške, dam v hladilnik in zdrži tudi do drugega dneva.

Največkrat si naredim le s kivijem, banano in navadnim jogurtom. Če se pa želim pocarkljat, ali pa prijateljice ki pridejo na čvek, dodam pa še žličko vanilin sladkorja in koščke temne čokolade. Vse skupaj mi vzame minutko in me dovolj nasiti da ne brskam ves čas po hladilniku.

Seveda dodajam sestavine popolnoma po občutku. Včasih dodam še lanena semena, ovsene kosmiče, goji jagode, chia semena, ... Ali pa kar spraznim hladilnik in vso sadje in zelenjavo namečem v mešalnik in upam da bo prišlo ven kaj okusnega. Ponavadi uspe.


Včasih pa odgovarja tudi kaj drugega, bolj zdravega. 

Takrat si preko spletne strani presna hrana, ki ponuja aLIVE Smoothie in presne torte NIK naravno in kvalitetno naročim kar Detox smoothie, ki je za moj okus ter prebavo najboljši. Sploh po tem super požrešnem decembru, ko vsi jemo hmmm verjetno kar vse kar nam pride pod roke, brez kakršnih koli zadržkov. Ah kaj, saj je bil ja veseli december. Takrat pač ni čas za štetje kalorij in gledanje na kakovost hrane. Detox smoothie je seveda poleg razstrupljanja telesa zdelo dober za krepitev imunskega sistema, kar je v tem času ko se bacili kar podijo okoli več kot odlično.

Sestava mojega najljubšega smoothia:
jabolka, kivi, pomaranča, limona, solata, zelena, lanena semena, goji jagode, ječmenova trava, spirulina, himalajska sol ter kokosova voda

Ker so smoothie v zelo priročnih flaškah po 0,5L, jih lahko vzamem tudi na pot ali pa dostavo naročim kar na delovno mesto oz kraj kjer se v tistem trenutku nahajam. Kadar pa mi zapaše sladko, si pa poleg smoothia naročim še presno torto NIK naravno in kvalitetno. Saj veste, tisto brez moke, mleka, sladkorja, jajc, umetnih sladil, ... Po novem imajo v ponudbi tudi presno gibanico, ki je naravnost odlična! Ja, še ena zdravo sladica.

In tako postane moj dan popoln in zdrav, brez dodatnega truda za dobro počutje.


p.s. Dostava smoothiev je možna po Ljubljani oziroma Kranju. Če naračite hitro zjutraj dobite še isti dan.
Vse informacije najdete na spletni strani presna hrana, kjer lahko oddate tudi naročilo.
Ni to super? 








Ni komentarjev:

Objavite komentar