nedelja, 12. januar 2014

Iz kratkolaske v kratkolasko

Takole. 
Odločitev je padla. 
Po kar nekaj neodgovorjenih klicev, sem se opogumila in pritisnila na zeleno tipko. Metod. Moj najljubši frizer. Kljub temu, da sem trdno odločena da bom imela dolge lase sem sprejela "povabilo" za striženje. Na njegovo obljubo, da ostanem "dolgolaska" bo verjetno do prvega vikenda v februarju že pozabil. In jaz bom verjetno prvič med striženjem potočila kakšno solzo. Končni zgled pa? Kot vedno bom navdušena. To sploh ni vprašanje. Velikokrat sem bila že ena od modelov za kakšno njegovo kolekcijo, različne odrske nastope ali le step by step striženja. In vedno sem bila zelo navdušena.

Tudi na maturanskem plesu, ko sem ena izmed redkih naredila drugačno potezo. Namesto spete frizure, kodrov, ... sem se prepustila spretnim Metodovim rokam. Frizura je bila super in povem vam, razturala sem!

V pričakovanju sporočila s terminom za striženje.
Ja, veselim se. Kljub temu, da do takrat verjetno ne bom spala.
Ampak, Metod je vseeno zakon! In njegovemu delu, ne glede na vse, zaupam!



Ni komentarjev:

Objavite komentar