petek, 15. november 2013

Pri Šefu


Včeraj smo se z družbo odpravili proti Medvodam, na večerjo k Šefu. Druženje pod budnim očesom kamer je bilo zanimivo. Kar nekaj sporočil družine in prijateljev "je dobro?", "je veliko?", ...

Takole ...

Sama sem se odločila za juho iz žara ali drugače pečeno juho. Pečen česen, žafranovo olje, rakov tartuf s kruhom in zelišča so sestavine te jedi. Juha me ni ekstra navdušila, mogoče sem celo imela občutek kot da je že večkrat pregreta, prestana, ... Je pa dobra fora, ker ti jo dejansko nalije natakar, ob tem pa ti prijazno razlaga kaj vse juha vsebuje.
Cena: 5€

Fant je za predjed izbral Ribji shake. Dimljena postrv s kremo iz kozjega sira, wasabi mouss, sladoled rdeče pese, črne redkve julienne in hrustek iz bučni semen so sestavine te predjedi. Vse skupaj na krožniku je izgledalo zelo, zelo majhno. Mene predjed ni prepričala saj mi tudi okusni niso bili všeč.
Cena: 5€


Glavna jed od fanta je bila Piknik na travi. Perutninska pašteta povaljana v peteršiljev drobtine, chutney in marinirana zelenjava sestavljajo to zelo okusno jed. Fant je bil nad njo navdušen, tudi meni, glede na to da ne maram paštet ni bila slaba. Presenetila me je količina porcije. Na televiziji izgleda vse tako ogromno.

Cena: 5€



 Moja naslednja jed je bil Šefov raviol, špinačin raviol polnjen s špinačo, kremo iz jurčkov in rumenjakom. Okusno, vendar bi bila bolj zadovoljna če bi bilo manj kreme iz jurčkov. Saj je na žalost ta okus prevladoval in mi jed zaradi tega ni bila tako zelo všeč. Le z eno žličko kreme iz jurčkov, bi bila dosti boljša jed.
Cena: 6€

Glede sladice sva se enoglasno odločila za Čokoladni vrt. Ganaš iz mlečne čokolade, pena iz temne čokolade, pena iz bele čokolade, čokoladni potresenec in preliv iz grozdja so definitivno moja in fantova zmagovalna kombinacija! Sladica je definitivno tako dobra, da bi z veseljem pojedla kar tri naenkrat. 
Cena: 5€

Cene se sicer gibajo od 4€ do 14€, midva sva se odločila glede na sestavo jedi in sva na koncu prišla cenovno zelo poceni skos. 

Mislim, da se v gostilno ne bom vrnila. Saj je to nekaj kar greš poskusit pač enkrat. Za to ceno, postrežbo morem sicer pohvaliti je bila vrhunska, bi se pa konkretno najedla tudi kje drugje. Glede na to, da so porcije kar majhne, smo na koncu od mize vstali siti.
Ambijent pa ... naravnost vrhunski!




Ni komentarjev:

Objavite komentar