sreda, 13. november 2013

Najljubše za nego rok


48 zaščitna krema za roke poleg svoje zelo ugodne cene, zelo dobra za moje boge roke. Že od malega si namreč grizem (ja, vem! Morem nehat!) ob nohtno kožico. Posledica tega je grd izgled rok in seveda občutek suhosti. Zato jih morem skos razvajati s kremcami za roke. Na žalost le težko najdem primerne. Ta je na srečo ena izmed tistih, ki je dnevno prisotna pri razvajanju rok in skrbi zanj. 
Vonj je nežen in nemoteč. Krema se kar hitro vpije in ne pušča neželenega filtra na koži, čeprav zelo dobro ščiti izsušeno kožo.



L´occitanove kremce so vedno bile zakon! Sicer so mi bolj všeč te na karitejevi osnovi, kot tiste na glicerinski. Karite že nasploh kožo zelo dobro ščiti pred zunanjimi vplivi, je pa tudi zelo dober proti mrazu, saj kožo zelo dobro obvaruje. Te kremice so bile v lanskem letu, božičnem času omejena izdaja. Vonji cvetov dateljevca, cvetov mangovca ter rožni lističi dišijo mamljivo in toplo. Za zimski čas pravljično.



Bepanthen je kremica, ki je na sporedu vsak večer. Roke dobro namažem, včasih uporabim bombažne rokavičke, včasih grem spat tudi brez njih. Krema je definitivno moja najljubša. Sicer mi vonj ne ustreza, vendar zelo pomaga mojim rokam. Ker ima ta krema večjo viskoznost se malo težje razmaže in vpije. Vendar je resnično zelo dobra za suho kožo, hrapavo in razpokano. Ker pa pospešuje celjenje se je razpokana koža okoli nohtov po nekaj nanosih vidno spremenila in začela celiti.


Ker ima vsaka kremca svoje pluse in minuse, vse tri združujejo točno to kar moje roke za dnevno nego potrebujejo. Nad vsemi sem zelo navdušena in jih preprosto ne bi zamenjala. Saj sem poskusila že kar nekaj kremic, ki na žalost niso ustrezale moji koži.
Vsako od teh lahko uporabim tudi kot balzam za razpokane ustnice. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar