četrtek, 21. november 2013

Navdušenje nad NOVIM

Danes zjutraj smo se odpravili v Trst. Ne, ni bil čas za nakupovanje. 
S puncami smo šle na izobraževanje o novi kozmetiki, ki konec novembra pride tudi na slovenski trg. 
Čakalo nas je kar nekaj uric stanja
 in poslušanja energične Italijanke, ki nam je z velikim navdušenjem predstavila znamko Bottega Verde. Saj veste, po italijansko, veliko kriljenja z rokami, super nasmeha in simpatičnega pripovedovanja. 
Bilo je super. 
Ne samo znanje, punce smo odnesle tudi veliko navdušenja nad vsemi dišavami, kremcami, dekorativno,... 

Na kratko ...
Bottega Verde v Italiji velja za no.1 kozmetiko. 
Proizvodnja se je začela v majhnem Toskanskem mestu Pineza, pred skoraj 40 leti.

Proizvodi Bottega Verde so namenjeni predvsem ženskam, ljubiteljicam narave, 
ki rade skrbijo za nego svojega telesa in dajejo poudarek predvsem na kakovost kozmetičnega proizvoda ter na naravne sestavine v izdelkih. 

Bottega Verde ponuja odlično ceno za kakovostno kozmetiko.



Izbirate lahko med izdelki za telo, obraz, lase, stopala, dišave,make up, izdelki z UV zaščito, za nego otroške kože in pa seveda tudi moško kolekcijo kozmetičnih prozvodov.



Zakaj preizkusiti oziroma se odločiti za to linijo kozmetike?

-> Narava jim je na prvem mestu.
-> Ekskluzivni patenti in odkrite inovacije v laboratoriju za raziskave in razvoj Bottega Verde.
-> Uporabljajo najnovejše tehnologije pri proizvodnji.
-> Vsak proces je strogo kontroliran in certificiran s sistemom ISO 9002.
-> Bottega Verde daje velik poudarek na kvaliteto in zadovoljstvo svojih strank.
-> Vse naravne aktivne sestavine in formule Bottega Verde niso bile nikoli testirane na živalih.
-> Bottega Verde posluje na okolju prijazen način in spoštuje naravo.

Vas je prepričala? Mene je. Priznam, so vonji ki mi niso všeč. Karite, oljka,.. čeprav so prodajne uspešnice to ni zame. 
Rada imam intenzivne vonje. 
Takšne, ki ostanejo v kopalnici še nekaj časa po tušeranju.

In kaj sem si danes privoščila?

Lak za nohte Bottea Verde - petrol blue :)


Gel za prhanje+kopel in krema za roke Bottega Verde - vonj medenjakov :)
Ali po moje: mešanica vonja pečenih jabolk, jabolčne pite, cimeta, ... Nor praznični vonj!
Kot bi sedela v babičini kuhinji med peko najboljših slaščic.


In še KIKO! Skoraj me je kap, ko sem stopila v trgovino! Raj za punce! Raj!
Če sem v trgovinci Bottega Verde norela zaradi vonjev, me je tukaj definitivno presenetila paleta čudovitih lakcev.
4 lakci so moji, težko sem se uprla da ne bi kupla še kakšnega. Vendar bo zaenkrat dovolj.
Po domače: travnato zelen, moder, temno viola in črn.


Puder - medium foundation
Pa da vidimo. Kako bo šlo tole na mojo bledo kožo.

Dan je bil zelo uspešen. Polna znanja in navdušenja nad Bottega Verde in mojimi nakupi grem sedaj pod tuš,
seveda,
poskusiti nov gel!
 V soboto pa znanje predati naprej, še ostalim puncam, ki se bojo z nami in vami družile na stojnicah.
Našli nas boste v City parku Ljubljana, City Centru Celje in Europarku Maribor.

P.s. Imeli bomo super akcijske cene. Veliko kompletov ter malenkosti s katerimi si z veseljem polepšamo dan.

Se vidimo, 
komaj čakam da to navdušenje na stojnica delim tudi med vas ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar