ponedeljek, 11. november 2013

Jaz. Staša. In Hall. Včasih.




Staša. Od kje takšno ime? Ne vem. Poleg zapravljanja, včasih tudi kaj skuham, knjige so obvezen del moje opreme med lenarjenjem. Drugače sem lenivec. Čeprav mi naziv gospodinje ne diši, sem tudi to včasih. Hall, še vedno najbolj zvest smrduh. Drugače je mops, vitalen mops. Dvema tattoojema se bo kmalu pridružil tretji. En pirs je dovolj. Nora na vse te ženske stvari. Od mode, vsakodnevne menjave barv laka na rokah, iskanja novih omar, ker je oblačil pri meni vedno preveč, za obleči pa nikoli nič ... Šport bo moja obsesija postala počasi. Zelo počasi. K temu spada tudi zdrava prehrana. Brez sladkarij? Me prav zanima kako izgledam takrat. Moji načrti za prihodnost? Poleg raznega ustvarjanja, otroci.


Ni komentarjev:

Objavite komentar