sobota, 24. maj 2014

Tattoo, kot del mojega življenja

Moja obsedenost s tattooji se je začela zgodaj. Vedno sem rada prebirala strani s takšno vsebino, slik in idej ni nikoli bilo dovolj.

Sama imam dva tattoja. Oba mi nekaj pomenita, nosita zgodbi ki sta del mojega življenja. Moje mnenje glede tega je, da si ne bi dala tetovirati nekaj samo zato ker pač dobro zgleda. Posledice na koži so trajne. Meni so posledice ljudi, ki so na moji koži pustile pečat skozi tattoje še vedno zelo všeč. Dobenega se nisem naveličala. Toliko spominov.

Idej seveda še ni zmanjkalo. Mislim, da jih nikoli ne bo. 



Pred nekaj časa sva s Sabino Von M -> http://sabinavonm.blogspot.com/ , seveda tudi veliko ljubiteljico tattojev, pofotkali kar nekaj všečnih fotografij. Moja dva tattoja seveda.




Ni komentarjev:

Objavite komentar