sobota, 24. maj 2014

La Petit Marseillais -> Šampon in balzam za zaščito in obstojnost barve

Kakšen mesec nazaj sem na policah v eni izmed drogerij opazila novo znamko pri nas -> La Petit Marseillais.
Ker me geli za prhanje na žalost niso prepričali. Saj se mi je zdelo, da kljub temu, da je na voljo kar nekaj različnih vonjev, vsi dišijo enako. Prevladuje mlečen vonj, kar mi sploh ni všeč saj imam raje močnejše in intenzivnejše vonje. Na podlagi vsega tega sem se odločila preizkusiti šampon in balzam za lase.
Izbrala sem šampon za zaščito in obstojnost barvanih in poškodovanih las. Šampon vsebuje olje žafranike in naraven izvleček borovnic ter balzam za osvežitev barvanih in poškodovanih las.
Oba izdelka nimata pretiranega vonja.
Pri nanosu šampona na lase se lepo speni ter da lep, mehak občutek. Balzam me že ob nanosu ni prepričal, saj so bili lasje še vedno popolnoma "trdi", kljub temu da sem ga imela na laseh malo več kot 5 minut.

Lase si po pranju vedno poskusim in grem spat z vlažnimi. Naslednji dan si jih ponavadi zlikam ali pa pustim kar tako, malo razmršene.
Tokrat me so bili moji lasje grozni. Naelektreni do onemoglosti. Nikakor jih nisem mogla spraviti k sebi.
Na žalost mi ni preostalo drugega kot da si jih še enkrat opere s šamponom in balzamu, ki jih uporabljam drugače. Lasje so bili takoj drugačni, voljni. 
Naj povem, da z elektrenostjo nikoli nisem imela problemov.

Šampon sem po kakšnem tednu uporabila še enkrat, uporabila sem balzam, ki ga uporabljam že kar nekaj časa in sem z njim tudi zelo zadovoljna. Na žalost je bil rezultat isti, lasje grozno naelektreni.

Z lasmi do zdaj še nisem imela kakšnih problemov, že res da se mi začnejo na začetku poletja malo bolj mastit ampak ok. To pride z vremenom. Drugih problemov nimam.
So normalni, malo sicer tanki, za kar krivim barvanje.

Ker mi omenjen šampon in balzam ne ustrezata sem se odločila, da jih podarim. 
Oba izdelka sta polna, uporablena 2x.

Torej...
Podarim ju dekletu, ki se je v tem opisu našla in misli, da bo njej ta neka koristila.
Dekletu, ki ima močnejše lase in ji naelektrenost zaradi tega ne bo povzročala preglavic.

Vsa dekleta, ki mislite, da vam bosta izdelka ustrezala mi to napišite, saj je brezveze, da gre ponovno v roke nekomu, ki mu bosta izdelka stala na polički in se bo nanje nabiral prah
+ like moje facebook strani -> Not so skinny genes

Čas imate do 1.6.2014 

Ni komentarjev:

Objavite komentar