ponedeljek, 24. oktober 2016

Koliko tattoojev že imam?

Konec septembra je postalo moje telo bogatejše še za en tattoo. Zdaj imam že tri.

Za tattooje se ne odločam kar čez noč, vsak nosi svojo zgodbo. Saj se mi zdi zelo pomembno, imeti dober razlog za nekaj kar se ne bo iz moje kože zbrisalo nikoli. Vsak je pečat nekega obdobja skozi katerega sem šla.

Prvi tattoo, ki ga imam na levi strani nad prsmi, je EKG srca - zaporedje krivulj, ki se ponovijo ob vsaki fazi črpanja srca. EKG ni moj, niti njegov. Je delo moje roke, zaprtih oči, domišljije. Ravna črta vmes, pomeni življenje. Življenje, ki ga nadaljujem po njem. Tattoo s katerim sem začela obdobje po smrti. 

Imperfection is beauty krasi del med lopativama. Zakaj? S tem tattoojem sem se komaj razvila in dojela, da lahko določene stvari pustiš za sabo tudi če bolijo. Če so včasih bolele. Besede so tiste, ki najbolj ranijo, ki se jih najtežje pozabi.

Tretji in zagotovo ne zadnji tattoo krasi mojo levo roko, nahaja se tik pod komolcem. Črta s podpisom, meni zelo ljube osebe.

 Povezanost je tisto kar je med nama.


In kako skrbim za svoje tattooje, da bodo ostali sijoči in sveži za vedno?

Mazilo TATTOO CARE je sestavljeno iz:
VITAMIN E je naravni antioksidant in pospešuje celjenje kože
VITAMIN A kožo obnavlja in izboljša elastičnost, teksturo in tonus
OGNJIČ deluje proti mikrobom in pospešuje rast novih zdravih celic, pomirja občutljivo in razdraženo kožo
OLIVNO OLJE ima izjemno antioksidantno delovanje, ponuja dolgotrajno vlažnost in ščiti pred delovanjem prostih radikalov
JOJOBINO OLJE kožo vlaži, hrani in jo varuje pred vplivi okolja, čez cel dan ter ne pušča mastnega videza

ZAKAJ MAZILO IN NE KREMA?
Kreme uvrščamo med emulzijske gele, sestavljene iz oljne in vodne faze. Glede na sestavo se kreme hitro sperejo z vodo in ne tvorijo na koži nikakršne zaščite. Medtem, ko ima pri mazilih zunanja faza mastni značaj in se ne more sprati z vodo. Zato naši koži zagotavlja dolgotrajno zaščito in ji nudi globinsko navlaženost.



Ste že videli kakšen tattoo ima moj Nik?
Sama se za kaj takšnega verjetno ne bi odločila. Pa ne zato, ker nimam idej ali bi mi bilo škoda denarja. Velikost je tista! Fant je trpel dvakrat po sedem ur. Če seštejemo je to resnično ogromno! Vsi, ki imamo tattoo se bomo s tem verjetno strinjali. Bolečina naredi svoje. 

Pokažem naslednjič!

Ni komentarjev:

Objavite komentar