nedelja, 1. februar 2015

Vikend kulinaričnega razvajanja

Kje? Pri nama, na Fužinah.
Odkar imava novo jedilnico, bi lahko kar eno mejčkeno restavracijo odprla.
Pred časom sem spremljala kuharsko oddajo prikupne Američanke, ki jo svojo kuhovnico vrtela v mejčkenem stanovanju v Parizu. Imela je tudi svojo restavracijo z le eno mizo in seveda nešteto rezervacij. Mogoče pa kdaj. Še vedno imam nekje napisan recept za sufle s slano karamelo, ki je na njene krožniku izgledalo zelo omamno. Mmmm ... kar sline se mi cedijo!

 S fantom sva si že prej zelo rada pripravljala različne dobrote, sedaj ko imava dejansko super mizo in stole to počneva še raje. Saj jesti na barskem pulti sploh ni tako dobro, kot na stoli ker ti noge dejansko ne "binglajo" po zraku.

Ta vikend tako ni bil nič drugačen.
Jaz sem bila po dolgem času prosta, tako da sem veselo poležavala in se družila s Hallom, ki se je ta vikend spet izkazal za super lenuha. Njegovo smrčanje je preglasilo celo televizor. 

Zvečer sva si z Nikom vzela čas zase. Ker sva kupila super lepe nove krožnike jih je bilo seveda treba "krstit".

Kakavova pasta s testeninami
tuna v sezamu in teryaki omaka

Pire zelene
kakavovi ravioli nadevani s skuto in granatnim jabolkom
petršiljeva pena
pečena svinjska ribica na slivovi omaki z viljamovko

Preprosta skutina torta z jagodami

Ni komentarjev:

Objavite komentar