ponedeljek, 20. oktober 2014

Kje sem? Tukaj. Izgubljena v času.

Včasih se izgubim v času.
 Ne vem kako mi uspe. Ko se zavem je teden že mimo. Ure hitijo in čas beži. Zadnje čase se mi pogosto dogaja, da me Facebook obvesti o kakšnem rojstnem dnevu.

 Včeraj sva se s fantom pogovarjala kako bova preživela božično novoletne praznike. Takrat se začnem zavedati, da čas beži resnično hitro. 

Včasih se mi zdi, da kar izginem. Pa ni temu tako. Služba, prijatelji, spanec in knjige. Vse to združiti v en dan? Ne gre. Čas si razporedim nekako tako, da mi zvečer uspe pogledati še kak film. In zjutraj? Hitro v službo, včasih pa, priznam, po spim kakšno uro dlje.

Včasih se vprašam, kje je navdih?
Ali mogoče spontanost?

Moja preljuba Koroška, me vidi le še za kakšen dan. Poletje sem preživela v Ljubljani. 
Božič bom na Koroškem, ker so prazniki pri nas lepši. S tistimi ki so najbolj pomembni, družina.

In sedaj ...

... sem v pričakovanju zadnjega dela super knjige Ta moški, Pod tem moškim. Jodi Ellen Malpas me je s svojimi besedami tako prevzela, da sem knjigi v hipu prebrala. Če vam je všeč erotična igra misli in ljubezni, ki se deli s poželenjem toplo priporočam.
Ali drugače, nekaj odtenkov boljša ob 50.

... imam že zeelo dolge lase. V upanju da jih dam kmalu stran, si jih še zadnjič danes spnem v čop. Nikoli nisem razumela punc, ki so lepe, dolge lase skrivale za tisto dolgočasno gumico. Sedaj sem ena izmed njih. To je verjetno dovolj dober izgovor, da se usedem mojstru pod roke in tistih nekaj minut žalujem za izgubljenim letom kot dolgolaska. Dolgočasna dolgolaska.
In ja, žal mi bo.
Kot mi je bilo danes.
Srečam po nekaj mesecih prijatelja, vse vesela pozdravim. On pa "kaj je narobe s tvojo frizuro?". Jah, ubistvo "nič, hvala". Oprani lase, nepočesani, ker se pač nikoli ne češem, na izgled lušno urejeni. No, še en dokaz več, da to ni zame.
Črna.
Temna.
Iz temne na svetlo?
Blond?
Bomo videli.
Pravijo, da je bilo takrat najbolje.
Ker jaz to znam nositi.
Kratka, blond z očali. Jaz ja.

P.s. ste vedeli, da me najdete tudi na fbju in instagramu?
Na FBju me najdeš tukaj. Like?
Instagram -> staasha.

Ni komentarjev:

Objavite komentar