nedelja, 29. december 2013

Essence gel nails at home

Že nekaj časa me je mikal nakup simpatičnega paketka Essence nails at home, iz neznanih razlogov sem vedno odšla iz trgovine brez tega. Ker pa je očitno to zelo dobro opazil božiček me je pod smrekico čakal paket Essence nails at home, katerega lahko uporabljam za barvno manikuro. Poleg paketka sem pa dobila tudi Essence LED lučko.

Lučka me je takoj navdušila sej je ravno prave velikosti, da lahko gre z mano na vsako potovanje in ne bo zasedla preveč prostora. Je pa res, da vseh 5 prstov na enkrat ne moraš imeti noter, na žalost to le še podaljša čas, pa drugi strani pa bolje saj se ti lak ne razlije čez obnohtno kožico.

In paket? Vsebuje 2 laka, primer in čistilec. Med branjem navodil me je kar nekaj stvari zmotilo. Ko naneseš podlak, daš roko pod lučko in čakaš eno minuto. Obrišeš s čistilcem oz cleanserjem in nato naneseš katerikoli barvni lak Essence, nato čakaš da se popolnoma posuši. Seveda je treba lak nanest dvakrat, kar spet podaljša čas. Nato naneseš nadlak, pod lučko, obrišeš s čistilcem in si končno konec. Vse skupaj ti vzame kar preveč časa.

In kako vse skupaj odstranimo? Preprosto odlepimo.

No ... Ker vse skupaj na koncu oz ko se naveličaš preprosto brez vsakega truda odlepiš takoj veš, da to ne bo delovalo najbolje. Posodo umila mogoče trikrat, oprala lase, ... Po treh dneh ugotovim, da se mi je vse skupaj že samo začelo luščiti oz odlepiti. Ob strani prijela in z lahkoto odlepila. Na žalost me je to zelo razočaralo saj z velikimi črkami na škatli piše, da drži dva tedna. Ampak ja, kdo še verjame zavajujočimi napisi na škatlah?!

Na srečo nohti po vsem tem niso bili uničeni, ostanek okoli obnohtne kožice sem pa z lahkoto odstranila kar z acetonom.

In tudi ta čistilec ... prej bi rekla obarvana voda. Sama vedno, ko zaključim z gelish nohti, očistim površino z acetonom nato pa operem roke z milom. Tako gre lepljiv ostanek še najbolje iz nohtov.

Mislim, da vseh teh stvari ko porabim ne bom več kupovala. Bom pa z veseljem naslednjič ko spet zavijem v DM kupila Depend GelLack saj sem s tistimi lakci zelo zadovoljna. In tudi danes, po dolgem času, sem spet uporabila te čudežne lakce. In izbira barve? Bela. Če že ni snega zunaj, naj bodo snežni vsaj moji nohti.


Ni komentarjev:

Objavite komentar