sreda, 31. julij 2013

Zasvojenost z nakupovanjem

Moja zasvojenost je definitivno nakupovanje. Saj ne, da moje omare pokajo po šivih, oblačila imam pospravljena tudi na mizi, stolu, cela zmešnjava. 
Sicer sem glede oblačil kar izbirčna, brez vzorceva, majčke dovolj dolge, hlače po nekem čudnem mojem merilu, jopice samo enobarvne, ... Potem pa v omari vse kot za športni dan.

Takole ... po končani službi, sem čakala mojega super fanta da me pride iskat in se posledično izognem troli. Seveda ni šlo brez tega, da ne bi zavila vsaj v eno trgovino. V Two Way sem šla do sedaj mogoče dvakrat, tam še nikoli nisem našla kaj zase. Ker pa sem videla napis 2=5, sem seveda morala iti pokukati.
Seveda, brez vrečke nisem mogla iti iz trgovine.

V upanju, da se tri majčke in dvoji čevlji ne bodo potikali v omari sem šla z nasmeškom domov. Vsaj znesek na računu je bil smešno majhen, še sreča.

Kar kmalu pokažem nove pridobitve ;)



Ni komentarjev:

Objavite komentar