petek, 27. november 2015

Noro dobra solata

Sama rada posegam po hitrih in preprostih obrokih. Tako je bilo tudi danes. V hladilniku sem imela še nekaj listov sveže špinače, avokado ter ostalo zelenjavo, ki se zelo dobro poda h kakšnemu hitremu obroku. Pa je nastala noro dobra solata. Božanski okusi in resnično hitro narejena!


Vas zanima recept?

Preprosto.

šop svežih špinačnih listov
eno korenje 
žlička ekstra deviškega oljčnega olja
žlička kisa
ščepec soli

Korenje narežemo na tanke lističe. Vse skupaj damo v skledo in dobro premešamo.

Dodamo:

avokado
sezam 
slanino

Avokado sem na rahlo izdolbla iz lupine, ga narezala na manjše koščke ter dala čez ostalo solato. Sezam sem si že prej na rahlo popražila na vroči ponvi. Ponvi sem nato dodala kapljico olja ter nanj položila tanke rezine slanine. Zapekla sem jih do hrustljavega ter jih dala počivati na krožnih, ki sem ga pred tem obložila s papirnato brisačo. Ravno toliko od odteče odvečna maščoba. Na koncu sem slanino zrezala na manjše koščke ter jo s sezamom posula čez ostalo solato.

Pa dober tek! 



Ni komentarjev:

Objavite komentar