nedelja, 15. november 2015

"Lakoholični" adventni venček

Adventni venčki ... Smo že tam? Jah, prav dolgo nas pa tudi ne loči več. Že čez dva tedna bomo prižgali prvo adventno svečko. No, zdaj smo pa že bližje, a ne?

Tokrat vam pokažem najin lanski venček, kar kmalu pa tudi letošnjega.
Idej je tisoč!

Za "lakoholični" adventni venček potrebujemo:

silikonsko pištolo
kroglice iz slanega testa
različne barvne lake za nohte
štiri sveče
venček
žebljičke
pladenj


Za slano testo potrebujemo:

navadno moko
sol
vodo
žličko olja

Sama sem testo naredila čisto po občutku, tako da vam težko rečem kaj je prav in kaj narobe.Najprej sem dodala pol kilograma moke ter 4 zvrhane žlice soli, premešala ter začela počasi dodajati vodo in žličko olja. Vmes sem dodala še nekaj moke in soli ter gnetla dokler se mi zmes ni zdela dovolj kompaktna za izdelavo kroglic.

Testo sem dala počivati.

Kroglice sem oblikovala ter jih sproti dajala na peki papir. Pečico sem ogrela na 130°C in jih dala za 30 minut sušiti. Do naslednjega dne sem jih pa seveda še na zraku malo posušila, saj so kroglice ko jih daš iz pečice še vedno malo mehke.

Super je če so kroglice različnih velikosti, saj jih potem lažje prilepimo okoli venčka. Sama sem jih nalepila kar nekaj saj sem želela lep bogat venček.

Kot skrivnost vam naj povem, da sem pred začetkom venček povila kar z navadnim povojem za rane. saj je tako moj prej zelen venček dobil belo osnovo.

Ko sem polepila vse kroglice, sem dodala še sveče.
 Žebljičke sem dobesedno zabila v spoden del sveče ter jo zarila v venček. Sliši se smešno, vendar se mi je takrat to zdelo najlažje.
 Nato pa sledi del, ki mi je bil najbolj všeč.
 Iz cele košare lakov, ki jih ne uporabljam več in se že kar nekaj časa potikajo po stanovanju z nevidnim napisom "za v smeti" sem izbrala pet različnih barv. Vi to seveda prilagodite svojim željam. In začela ... počutila sem se kot slikar. Lake sem prelival čez kroglice iz slanega testa ter sveče. Ko mi je bil izdelek všeč sem odnehala. Počakala da se laki posušijo ter dala svoj izdelek na zelen pladenj, ki zelo paše barvam najinega stanovanja.

Vendar POZOR! 
Slano testo se lahko vname, tako da pazite da ne pustite sveč goreti čisto do konca.







Vam je všeč? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar