sreda, 7. oktober 2015

Nove najboljše prijateljice

Očala me spremljajo tako rekoč že celo življenje. Moje najboljše prijateljice so postale v ranem otroštvu, ko sem ugotovila, da se dan brez njih pač ne more normalno začeti. Skozi osnovno in kasneje srednjo šolo pa niso bila očala le tista nuja na nosu, vendar sem jih že jemala kot dober moden dodatek.

Kontaktna leča sem preizkusila le enkrat, vendar kar hitro ugotovila da ne ustrezajo niti mojim očem, še manj pa obrazu.

Tako, sem spet vsa vesela pristala na očalih.
O operaciji ne razmišljam, ljudje so me navajeni takšne. Pa tudi sama ... tistih nekaj dni, ko sem uporabljala kontaktna leča sem vsa zmedena iskala očala. 
Če jih ni na mojem nosu pač ne obstajam.

Želja po dveh očalih je bila vedno velika. Vsa navdušena sem vedno z občudovanjem opazovala ženske, ki so si drznila nositi "res huda" očala. Sama sem vedela da to ni tako lahko, lažje je imeti očala, ki se skladajo z vsakdanjim življenjem.



Vendar sem se tokrat "le" odločila za dvoja.
Obisk optike je zame kot, hmm, kaj pa vem ... obisk trgovine polne sladkarij? Čokolade? Kozmetike? Ne vem s čim bi primerjala moje veselje, ko vstopim v optiko, v kateri sem obdana z resnično dobrimi korekcijskimi okvirji.

Obisk optike vedno opravim nekajkrat, saj se mi zdi pomembno da očala preizkusim večkrat, saj jih bom na koncu nosila kar nekaj časa.
Tudi ART Optiko sem obiskala kar nekajkrat.
Ob prvem obisku se je svet ustavil, na drugi strani optike sem zagledala okvirje in takoj vedela da je to, to.

No problem je nastal, ker sem se na prvi pogled zaljubila v očala nude barve. Dekleta, ki posegate po tej barvi boste razumela.
Na naličen obraz izpadejo TOP, ko pa se bi vse zmečkana zjutraj zbudila bi očala na meni iz gledala kot, da imam že dva tedna mačka.

No, tako sem našla še en okvir.
Črna so kot popolna na vsak dan, tudi tisti ki ga preživimo pred televizorje ali na sosednem hribu. Ravno prava debelina okvirjev omogoča dober izgled tudi brez make upa.

No, tako so šla oboja z mano.

Kako se vam zdijo, sem vredu izbrala?
Sama sem nad njima navdušena!



Ni komentarjev:

Objavite komentar