sobota, 12. julij 2014

Finally! Ladies and gentlemen i'm back!

Se sprašujete kje sem bila ves ta čas? Jaz tudi! Nisem se vdrla v zemljo, čeprav tako zgleda.
Zadnji mesec je šel mimo mene v hipu, kot da bi imel vsak dan le 12 ur. Izgledalo je nekako tako ... Obisk sorodnikov iz Nemčije, kar pomeni ogled Slovenije v šterih dneh. Mislite, da nam je uspelo? Ooo, ne! V Ljubljani smo iz Tivolija do Prešerca potrebovali verjetno 2 uri! 2 uri! Na vsakem drugem koraku smo stali in se slikali, seveda naši čudoviti turisti niso pozabili na svoje žene, ljubice, otroke in karkoli že, ter poleg tega še v vsaki tretji trgovini stali ter kupovali spominke. Nikoli nisem razmišljala o tem kako lepa je dejansko Ljubljana, no, ne samo Ljubljana ampak kar cela Slovenija! Kombinacija šterih moških, zgornjih srednjih let je bila nad našo deželo več kot navdušena. Tistih nekaj dni smo si torej ogledovali našo deželo, časovno smo sicer prišli le skozi Ljubljano in Koroško. In ja, ne boste verjeli, vikend smo porabili tudi za okušanje koroške hrane. Če povem po resnici niti nismo toliko jedli, ubistvo smo žrli! Potrebovala sem verjetno en teden na sem si opomogla na vseh področjih :D 

In potem? Jahh ... Krstili smo mojega malega angelčka. Priprave na morje, morje in potem še nekaj dni da sem prišla spet k sebi in dojela da se je počivanje končalo že prejšnjo nedeljo. In seveda, služba. Sej ne da sem po drugi strani komaj čakala, da se morje konča in se lahko koooončno spet pobarvam! Saj poznate tisti občutek, ko si puščate dolge lase, barva se vam ves čas spira in frizura ni nikoli takšna kot bi želele? Ooo ja, pobarvala sem se! Končno! In zdaj imam barvo in frizuro kot sem si želela! Finally black! All black!

Torej, sedaj sem spet tukaj. Končno. kar malo sem pogrešalo to prazno belo stran katero kar hitro napolnim s svojimi mislimi.












Se beremo, kmalu!

P.S. v prihodnjih dneh pričakujte super GIVEAWAY ;)


1 komentar:

  1. Staša, hvala za tvoje sporočilo, sem tudi sama zdaj preletela tvoj blog ;) Kar se pa "turizma" v Ljubljani (in Sloveniji) tiče, se pa popolnoma strinjam. Če si le vzamemo minutko, lahko opazimo res lepe stvari, ki jih prej nikoli nismo.

    OdgovoriIzbriši