petek, 28. februar 2014

Liebster award

Takole ... pa sem prišla na vrsto še jaz!


Najprej pravila:
1. Zahvali se osebi, ki te je nominirala in objavi povezavo do njenega bloga.
2. Navedi 11 dejstev o sebi.
3. Odgovori na 11 vprašanj, ki ti jih je zastavil nominator.
4. Z Liebster Award nagrado nominiraj 11 drugih blogarjev, ki imajo manj kot 200 spremljevalcev.
5. Sestavi 11 vprašanj, na katera bodo morali tvoji nominiranci odgovoriti.
6. Nominirancem na njihovem blogu napiši komentar in jih obvesti, da so bili nominirani.

Najprej zahvala super blogerki Christine, katero zelo rada spremljam in sem zelo vesela te nominacije. Poleg tega, da je dekle iz zelo oddaljenega kraja te male Slovenije je praktično moja soseda. Smešno, a ne? Obe sva namreč Ravnčanki.

Dalje ... enajstkrat jaz ...


1. Obožujem mojega smrduha Halla.
2. McDonalds ni moja razvada, ampak obsesija.
3. Nisem ljubiteljica kave, niti čaja.
4. Imam čuden jutranji ritual, najprej prižgem računalnik in pregledam novice.
5. Nohte lakiram vsak drug dan.
6. Obožujem sladice, raje kot jem jih pečem.
7. Vsak dan spijem smoothie, trenutno najljubši je z rdečo peso
8. Sovražim smrčanje!
9. Imam uničen bioritem, bedim do 4ih ponoči, vstanem ob 13ih popoldne.
10. Imam dedka, ki je na las podoben igralcu Walterju Matthau.
11. Že eno leto nisem bila pri frizerju. 


In še Christine vprašanja:

1.  What do you think is the it thing in the fashion world right now?
Sama se ne oziram toliko kaj je v modi in kako bi se naj te stvari nosile. Dejansko oblečem kar mi pač odgovarja in v čem se v tistem trenutku najbolje počutim.
Drugače bi pa mogoče izpostavila usnje na tisoč in en način.

2. What are you gonna be for masquerades?
Maškarade že nekaj let ne poznam, preprosto gre mimo mene.

3. Which is your best destination for a vacation?
Hmm ... težko bi izbrala kakšen prav poseben kraj kjer mi je bilo kaj noro všeč. Povsod se najde nekaj, kar bi želela še kdaj videti, okusiti. Če bi že mogla izbrati bi bila to Lanterna, kamp katerega smo z družino obiskovali celotno osnovno šolo, pa še nekaj let prej. V teh letih sem spletla kar nekaj prijateljstev, nekatera, na moje veliko veselje trajajo še danes.

4. Who is your favorite actress?
Hmmm ... jih je kar nekaj, različno od filma, nanizanke in seveda vloge, ki jo ta oseba igra. Trenutno jih je kar nekaj v moji trenutno naljubši seriji Gasilci v Chicagu.

5. Do you have pets? Tell something about them.
Imam! Energičnega mopseka Halla, ki moj vsakdan spremeni v nekaj čudovitega. Zna biti sicer zelo nagajiv in trmast, vendar se mi zdi da skupaj delujeva prav super. Obožujem njegov jeziček, ki vedno smešno visi čez njegov gobček. Repek je pa tisti, ki najbolj miga ko pridem domov. Jaz mu pravim kar propelerček.

6. What are your favorite international online shopping sites?
Bolj kot nakupovanje oblačil preko interneta, raje grem v trgovino.

7.  What are your favourite Slowenian online shopping sites?
Edina, ki sem jo dejansko uporabila je bila stran luškane trgovinice Super hrana, če se mi ne da peljat tistih nekaj kilometrov do njih si že preverjene stvari naročim kar na dom.

8. What is your favorite book?
Kot še 100.000 drugih deklet tudi jaz ne morem mimo 50 odtenkov sive, teme in svobode. Preprosto sem črke med branjem govtala.

9. What do you think, which workouts are the best for your body shape?
Težko rečem. Po moje že 50počepov, trebušnjakov in malo teka na dan učinkuje. In pa seveda hrana. Sicer sem pa sama bolj ne športen tip.

10. How did you decide for the name of your blog?
Ime bloga se mi je motalo po glavi še preden sem prišla na idejo, da bi dejansko ustvarila svoj kotiček v tem virtualnem svetu. Ko sem prišla, do tega, da si želim biti del vsega tega in ljudem pokazati svojo zgodbo, svoj pogled na svet je bilo to ime kot ustvarjeno zame.

11. What is your best quote?
Inperfection is beauty so bile besede Merilyn Monroe, besede ki krasijo del mojega hrbta in imajo zame zelo globok pomen.

NOMINIRAM:


Ker je že zelo težko najti blogarke, ki imajo manj kot 200 spremljevalce, sem izbrala malo mešano. Nekaj med njimi je blogark, ki jih redno spremljam in so že kar nekaj časa na tej sceni, nekaj je pa bolj novih. Vsekakor si pa o njih želim vedeti še kaj.

Moja vprašanja vam:

1. Brez katerih petih stvari nikoli ne zapustite stanovanja?
2. Olje za prhanje ali gel?
3. Vaš jutranji ritaul?
4. Imate raje nakupovanje preko spleta ali greste raje v trgovine?
5. Koncert katerega se še vedno rada spomneš?
6. Rože v tvojem stanovanju živijo ali po nekaj dneh izgubijo ta boj?
7. Barva, ki prevladuje v tvoji omari?
8. Že imaš destinacijo za letošnji dopust? 
9. Film katerega si pogledala že nekaj krat, pa še vedno kakšen večer ne moreš brez njega?
10. Najljubša krema za roke?
11. Katera znamka kozmetike prevladuje v tvoji kozmetični torbici?

Takole, nekaj malega o sebi sem napisala in z veseljem odgovorila na vprašanja.
Sedaj pa čakam, da bom z veseljem prebrala še nekaj o mojih nominirankah.

Lep večer še naprej!


P.S. prečekiraj še mojo FB stran Not so skinny genes, kjer do ponedeljka 3.3.2014 poteka super GIVEAWAY :) Vsakega LIKE bom zelo vesela!

Ni komentarjev:

Objavite komentar