sreda, 12. februar 2014

Essence PureSkin

Koža na mojem obrazu je že iz zgodnje pubertete precej problematična. Kar hitro so se mi začeli pojavljati mozoljčki. Po tem, ko sem zaradi problematične kože, nekje na sredi pubertete začela s kontracepcijo Diane 35 se je stanje zelo izboljšalo. Vendar je bila moja koža zelo občutljiva na razne kremice, gele za čiščenje obraza in make upa,... Ponavadi me je zelo srbela. Tako sem zamenjala že kar nekaj kozmetike. Ko sem našla meni popolno nego sem bila seveda presrečna.
L¨occitanova linija Rdeči riž je bila vse kar je moja koža potrebovala. Gel jo je lepo očistil, tonik dal tisto svežino, krema oz losjon pa je mojo kožo lepo matiral in hkrati nahranila. Seveda, so čez nekaj časa linijo umaknili iz prodaja. Glede na to, da je bila linija za mastno kožo in so oni v tem času zamenjali kar nekaj linij za omenjeno kožo, sklepam da linije niso dovolj prodajane, vendar je deklet oziroma fantov s takšnimi problemi kar nekaj.



Po dolgem iskanju sem končno spet našla odlično nego zase. Essence PureSkin da moji koži točno to kar potrebuje. Ker imam poleg problematične in srbeče kože še probleme z občutljivi očmi sem bila zelo presenečena, da me med umivanjem z gelom oči niso pekle. Tudi na koži nisem imela pekočega občutka. Po umivanju imam vedno občutek čiste ter gladke kože, kar mi zelo ustreza. Ko grem čez obraz še z blazinic, na katero pred tem nakapam tonik resnično vidim kako čista je moja koža, saj na blazinici niso sledi pudra ali drugih nečistoč.

Gel za čiščenje obraza uporabljam samo zvečer, saj se mi zdi da zjutraj moja koža ne potrebuje tako "močne" nege. Obraz le umijem z vodo. Tonik pa uporabljam zjutraj in zvečer, saj pred nanosom pudra mojo kožo lepo osveži.

Izdelek uporabljam že par mesecev in bi ga le težko zamenjala.
Seveda je tudi cena zelo ugodna, kar me tudi veseli. Saj sem včasih za takšno nego dajala celo premoženje.


Če je moj dan bolj sproščen in nimam veliko opravkov uporabim kar BB kremo omenjene linije. Saj na mojemu obraz ravno toliko prekrije ne pravilnosti, da je zgled še vedno zelo naraven.
Izdelek uporabljam od decembra, sedaj sem pa ugotovila, da so ga dali iz prodaje in zamenjali z novim, nadgrajenim saj ima tudi zaščitni faktor 10. Z veseljem, ga bom imela v mislih za uporabo čez poletje oz takoj ko mi zmanjka tega.

Naj še omenim, da imam kar svetlo polt in mi ta izdelek tudi iz tega vidika zelo lepo ustreza saj nikoli nimam tiste ogromne razlike v tenu.



Ni komentarjev:

Objavite komentar