četrtek, 7. november 2013

Nekaj mojega


 Nekaj iz moje torbe. Stvari, ki jih morem imeti vedno ob sebi. Brez L´occitanovih kremic za roke preprosto ne gre, v teh mrzlih, suhih dneh so še kako potrebne saj so naše roke zelo izpostavljene in potrebujejo zaščito. Prav tako ustnice, za to uporabljam različne produkte. Od balzamov, šmink, ... kar pač pride pod roko. Glavno da so zaščitene. Hallsi so definitivno ne pogrešljivi. Moje grlo jih nujno rabi, so najboljše zdravilo proti prehladu.
In seveda prstan. Swarovski prstan je darilo mojega fanta za moj 21. rojstni dan. Od takrat ga nosim vsak dan, saj preprosto povsod paše. Torbica je najnovejša pridobitev iz H&Mja.
Slušalke in telefon. So ogromne iz zelo fine. V torbici ne pogrešljive, saj je ponavadi na troli toliko vsega da prav paše prižgati glasbo in se zapreti v svoj svet.


Ni komentarjev:

Objavite komentar