petek, 27. september 2013

Drago ali poceni PRVIČ



Kot vsaka punca, tudi jaz preživim veliko časa v raznih kozmetičnih trgovinah in kopalnici. Le malokrat pa se dejansko zgodi, da naletim na izdelek, ki me totalno navduši. Ponavadi kar nekaj preizkušam, na koncu pa vedno pristanem na klasiki, katere sem se držala zadnjih par let.

No, pred časom sem odkrila LA BIOSTHETIQUE. Linija za lase, ki me je totalno navdušila. Šamponi, balzami, maske, spreji, ... vse ima za začetek že božanski vonj. S to linijo sem se prvič seznanila v frizerskem salonu v katerem sem opravljala prakso. Verjetno sem pozabila omeniti, da sem po poklicu frizerka.



šampon: okoli 15€
sprej: okoli 20€

Glede na to, da sem bila kar nekaj časa peroksidna blondinka, moja naravna barva je kar lepo temno rjava, so bili moji lasje zelo uničeni. Suhi kot slama, tudi štrleč izgled ni bil nič drugačen kot slamnat. Barvanje na dva tedna, ves čas izrastek, suhi, grdi lasje. Ko sem nekega dne v trgovini kupila temno rjavo barvo se je moja nočna mora šele začela. Z lasmi, razen tega da so mili čisto mrtvi, nisem imela problemov. Ko pa so čez noč postali temno rjavi in brez barvanja pridno rasli so se mi začeli mastit. Vem ja, prsti v laseh to seveda pospešujejo. A kaj ko imam tako občutljivo lasišče, da se je včasih treba tudi popraskat.

Tako sem našla popoln šampon zase.

LIPOKERIN A – lipoamino kisline aktivno delujejo na lasišče in tako izboljšajo lasno strukturo. Deluje protivnetno, lasišče je sveže in pomirjeno.

Ker se ti šamponi uporabljajo tudi v priznanih frizerskih salonih resnično ni treba pretiravati z uporabo. Seveda pri vsakem pranju, lasje se šaponirajo dvakrat, vendar se uporabi le za majhen želod šampona. Vsako pretiranjanje je dejansko vlivanje šampona stran. Že po nekaj pranjih sem ugotovila, da se je moja struktura las izboljšala. Bili so bolj voljni, sijoči in nič kaj pretirano mastni.
Ker sem zaradi svetlenih konic še vedno imela težave z razčesavanjem, balzam pa nikakor ni prišel v poštev. Sicer sem par krat poskusila srečo, vendar sem lahko naslednje jutro že prala lase in preklinjala zraven. Sem se odločila še za nego številka dva.

ESSENCE DE PROTEINE ali drugače, proteinski sprej za izboljšanje strukture las. Lasem daje sijaj in voljnost. Omogoča enostavno razčesavanje las po umivanju.

Noro zadovoljna! Lase umijem, trikrat posprejam, malo pomečkam in lahko prem z glavnikom oz v mojem primeru krtačo gladko skozi njih. Lasje se ne lomijo, so lepo voljni ter na otip in izgled delujejo zelo zdravi.

Naj le dodam, da je vse te izdelke možno kupiti le v izbranih Lassaninih frizerskih salonih po Ljubljani.
Za več informacij pobrskajte tukaj.

No, tole je bila dražja verzija.


šampon: 1,30€ 
maska: 2,20€

Ker mi je po skoraj enem letu, kljub redni uporabi šampona zmanjkalo. Punce, ne se čudit. Šampon se uporablja v resnično majhnih količina, vmes sem izmenično sicer uporabljala še enega vendar vseeno. S temi stvarmi ni treba pretiravati. No uglavnem, šampona mi je zmanjkalo in nisem imela časa iti do centra kupiti novega, preizkusila BALEinega. Saj veste, DMjeva znamka.
Ker so si moji lasje že kar upomogli, blond so že pri frizerju v smeteh sem si privoščila drugačno nego.

Šampon za lase brez sijaja

Moram priznati, da sem bila po nekaj pranjih prijetno presenečena. Moji lasje se niso mastili, imeli so lep sijaj ter z lahkoto so se razčesali.
Maske še nisem uporabila, tako da jo težko po komentiram. Se bom en dan opogumila in upala na najboljše, saj si resnično ne želim ponovno svetleče mastnih las.

BALEine produkte pa seveda najdete v vseh DMjih po Sloveniji.

Takole ... že res, da so določene malo dražje stvari dobre. Vendar najdem tudi cenovno zelo dostopne stvari, ki prav tako navdušujejo. Sama bom še nekaj časa z veseljem ostala pri BALEi.Glede na vse teste, dvomim da me bo kdaj razočarala.


Ko preizkusim masko, se javim ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar